CA FORUM BRATISLAVA 2010

Tradičná odborná konferencia zameraná na riadenie, zebezpečenie a správu ICT služieb

Brian Johnson, Worldwide CA Technology Services

Brian Johnson pracuje pre CA Technology Services od roku 2004 ako viceprezident a riaditeľ pre využitie ITIL postupov a praktík (ITIL Practice Leader). Brian začal pracovať pre CA potom, čo odišiel z kľúčových vedúcich a strategických miest, ktoré zastával ako riaditeľ vývoja produktov v Pink Elephant (jednej z popredných svetových spoločností zaoberajúcich sa osvedčenými postupmi v ITIL). Predtým zastával miesto vyššieho vládneho úradníka: bol členom predstavenstva Office of Government Commerce - OGC a v tejto funkcii navrhol a viedol Key Strategy 3 (Kľúčovou stratégiu 3) pre britskú vládu (Strategické riadenie znalostí).

Asi nikoho neprekvapí, že v OGC zastával funkciu riaditeľa riadenia znalostí a mal na starosti celkové riadenie marketingu, service desku, webových záležitostí a tímov ePresence. V OGC Brian riadil významný projekt, ktorý viedol k vytvoreniu prvého vládneho service desku založeného na potrebách zákazníkov. Tento projekt sa v OGC naďalej považuje za zásadný vo svojom odbore.

Medzi ďalšími vyššími pozíciami v štátnej správe, ktoré zastával, boli manažérske posty v oblastiach ako Operational Services (Prevádzkové služby), Senior Systems Design a riadenie kapacít.

Brian bol členom britskej vládnej skupiny, ktorá vytvorila postupy založené na ITIL. Pri práci v Central Computer and Telecommunications Agency, ktorý je dnes súčasťou OCG, Brian napísal veľa z prvých kníh o ITIL, a navrhol edíciu ITIL Business Perspective a druhú verziu ITIL. Založil užívateľskú skupinu ITIL (itSMF), kde figuruje ako čestný doživotný viceprezident. Jeho kniha o prvej verzii - Software Lifecycle Support - ktorú napísal spoločne s guru softvérového testovania Richardom Wardenom, sa zaoberala úlohami prevádzky a vývoja IT pri navrhovaní IT služieb, čo je jedna z hlavných myšlienok kníh tretej verzie ITIL. Postup, ktorý navrhol vo verzii 1 a ktorý je založený na životnom cykle, sa dnes odporúča používateľom ITIL.

Brian bol dizajnérom a programovým manažérom pre prvú úspešnú organizačnú implementáciu ITIL postupov vo verejnom sektore (National Savings, 1988/89); v roku 1994 prešiel k PinkRoccade (Nederlands BV) a vytvoril a viedol prvý úspešný program tohto druhu v súkromnom sektore (General Accident 1994-6).

V tomto roku bol hnacím motorom a poradcom pre CA (vo vnútri spoločnosti) a pre významného klienta (Liverpool Victoria Friendly Society), ktorému pomáhal získať akreditáciu ISO pre správu IT prevádzky.

Anotácia prezentácie
Z cloud computing sa v IT stala nová móda; ale čo to vlastne je a aký úžitok môžete mať z presunutia svojich služieb a aplikácií na cloudový model --- nech už to znamená čokoľvek!? Ešte tvrdší oriešok je to, že teraz musíte zvládnuť ďalšiu platformu, ktorá bude možno ďaleko od vášho pracoviska, možno aj na inom kontinente. Ak k tomu prirátame veľké množstvo zdrojov dát a veľký počet zmlúv, budete potrebovať nejakú metódu. Tou metódou je ITIL; ITIL sa zameriava na rôzne oblasti v riadení služieb IT, bez ohľadu na typ platformy. CA Technologies vám ponúka výrobky v oblasti manažmentu a merania, ktoré vám pomôžu zvládnuť všetky tieto zdroje dát.

Na konferencii prebehne celkom 22 prednášok vrátane keynote prednášok a prípadových štúdií.

KDE a KEDY?

Hotel Crowne Plaza
Hodžovo námestie 2
Bratislava
20.10. 2010

Brian Johnson

Brian je autorom a spoluautorom vyše 20 publikácií o ITIL, riadení projektov a súvisiacich témach. Je svetovo známym rečníkom veľmi zbehlým v programovom a projektovom manažmente, analýze a dizajne štruktúrovaných systémov, organizačnej zmene (vo Veľkej Británii je kompetentným personálnym inšpektorom a hodnotiteľom), riadení znalostí a samozrejme v ITIL.

táto prednáška bude v anglickom jazyku. Tlmočenie angličtina - slovenčina zabezpečené.


ZLATÝ PARTNER




STRIEBORNÝ PARTNER